2ος ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2018

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΆΞΗ
ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΣΧΟΛΕΊΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε Αθήνας Υπ Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών,
Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής - ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας)

Στις μέρες μας οι εκπαιδευτικοί στις τάξεις του Τυπικού Σχολείου αντιμετωπίζουν δυσκολίες με διατακτικές συμπεριφορές παιδιών και ένταξης παιδιών με Αυτισμό στην ομάδα της τάξης
Η διαχείριση των παραπάνω δυσκολιών θέλει υπομονή αλλά και γνώσεις Στην ημερίδα θα παρουσιαστούν τεχνικές για την αντιμετώπιση των παραπάνω δυσκολιών με βιωματικό τρόπο Θα γίνουμε εμείς οι μαθητές ή οι δάσκαλοι και μέσα από παιχνίδι εναλλαγής ρόλων θα βοηθηθούμε καλύτερα και θα γίνουμε πιο ικανοί στην διαχείριση κρίσεων μέσα στην σχολική τάξη

ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΣΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΜSc ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ)

Κατά πόσο τα παιδιά είναι έτοιμα να πάνε σχολείο; Η ετοιμότητα για μάθηση δεν είναι μόνο θέμα βιολογικής ωρίμανσης, αλλά επηρεάζεται ουσιαστικά από τον πλούτο ή την στέρηση των πρώτων ερεθισμάτων αλλά και από την προσχολική εκπαίδευση. Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:
Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το εν­δια­φέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται ολοένα και περισσότερο στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας. Η πρώιμη ανίχνευση και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών αλλά και των οικογενειών τους, επειδή μας επιτρέπει να οργανώσουμε έγκαιρα παρεμβατικά παιδαγωγικά και θεραπευτικά προγράμματα με στόχο την μαθησιακή ενί­σχυση των παιδιών αλλά και την ψυχοσυναισθηματική στήριξη των ίδιων και των γονιών τους. Στο σεμινάριο θα επεξεργαστούν οι παρακάτω ενότητες:
♦ Σχολική ανάπτυξη – εξέλιξη ♦ Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών ♦ Σχολική ετοιμότητα ♦ Τεχνικές ενίσχυσης γνωστικών δεξιοτήτων για παιδιά προσχολικής ηλικίας ♦ Πότε γίνεται η παραπομπή στον ειδικό ♦ Συνεργασία με τους γονείς - Αξιολογώντας τα γεγονότα της οικογένειας ♦ Διακρίνοντας τις μαθησιακές δυσκολίες από τις ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές ♦ Παρουσίαση περιπτώσεων.

ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ