ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΚΟΣΤΟΣ: 500 ΕΥΡΏ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη Π.Τ.Δ.Ε -Ειδική Παιδαγωγός , Υπ Διδάκτωρ)

 ΣΑΛΩΜΗ ΚΑΦΟΥΡΗ (PhD Ψυχολόγος)

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ (ΜSc Κλινική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια – Συστημική Θεραπεύτρια Ατόμου & Οικογένειας)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ (PhD Επικοινωνιολόγος, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας -Συστημική Θεραπεύτρια Ατόμου & Οικογένειας)

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΡΟΣ D PhD ΜSc  Παιδοψυχίατρος)

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΣΙΩΡΟΥ  (Φιλόλογος, Ψυχολόγος MSc Εφηβικής & Αναπτυξιακής Υγείας)

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

• Ενεργητική ακρόαση • Αντανάκλαση συναισθήματος • Αντανα­κλαση περιεχομένου Περίληψη σύνθεση • Ενσυναίσθηση (empathy)

*******************************

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ  ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ  22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

•Πώς μπορώ να διαχειριστώ τη συμπεριφορά του παιδιού •Λειτουργική ανάλυση συμπεριφοράς •Διαχείριση και τροποποίηση της συμπεριφοράς

*******************************

ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΥΠΟΥ ASPERGER

ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

• Είναι στο φάσμα του Αυτισμού άραγε; •Έχει asperger; •Πως θα το καταλάβω; •Πως θα το αντιμετωπίσω;

*******************************

(ΔΕΠ-Υ)ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ  5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

•Δεν είναι συγκεντρωμένος •Είναι αφηρημένος• «Δεν προσέχει στο μάθημα •Είναι συνεχώς όρθιος μέσα στην τάξη •Τι κρύβεται πίσω από αυτές τις φράσεις; •Ποια παιδιά αφορά;

*******************************

 ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ – ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

• Προσεγγίσεις – τρόπος αντιμετώπισης και αποκατάστασης,                           • Aντιμετώπιση – εκπαίδευση, αποκατάσταση – κοινωνική ένταξη.

******************************

ΑΥΤΙΣΜΟΣ: ΑΙΤΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΥΠΟΥ ASPERGER

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

 Είναι στο φάσμα του Αυτισμού άραγε; Έχει asperger; Πως θα το καταλάβω; Πως θα το αντιμετωπίσω;

*******************************

ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ & ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 19  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

• Αρχή μουτζουρώνει και μετά αποτυπώνει • Σχεδιάζει

• Η κατανόηση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ερμηνείας

• Μελέτες περιστατικών • Πρακτική εφαρμογή περιστατικών

*******************************

ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ & ΕΦΗΒΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ  26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

•       Αγχώδεις διαταραχές Γενικευμένη αγχώδης διαταραχή, Διαταραχή αποφυγής)• Ψυχαναγκαστική-Καταναγκαστική Διαταραχή•     Σχολική φοβία – Σχολική άρνηση• Παιδική Ψύχωση-

*******************************

ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΙΔΙ

ΣΑΒΒΑΤΟ 3  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

•Ανάπτυξη και βελτίωση της δημιουργικής σκέψης των παιδιών με τη χρήση ειδικών τεχνικών και μεθόδων• Αξιοποίηση της ικανότητας αυτής στο σχολείο

*******************************

ΓΟΝΙΟΣ ΓΙΝΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

•Ανάπτυξη  των  δυσκολιών που βιώνουν οι σημερινοί γονείς, • διαφορετικοί  τύπους γονέων βάση της θεωρίας της συναισθηματικής νοημοσύνης,

*******************************

 

Η ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

• Το σχολείο ως σύστημα  •  Διαχείριση συναισθήματος

•  Συναισθηματική αγωγή,  • Συναισθηματική νοημοσύνη

******************************

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ &  ΕΦΗΒΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

● Διατροφικές συνήθειες των παιδιών και παράγοντες που τις δια­μορ­φώνουν
● Είδη διατροφικών διαταραχών ● Διατροφικές διαταραχές κατά την παιδική και εφηβική ηλικία ● Είδη διατροφικών διαταραχών ● Αντιμετώπιση δια­τροφικών διαταραχών ● Πότε μια διαταραχή είναι παθολογική

*******************************

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

•Χαρακτηριστικά της σεξουαλικής κακοποίησης σε παιδιά, • επιπτώση της κακοποίησης στο παιδί και στο οικογενειακό σύστημα.

*******************************

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ  11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

•Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον

                                   • Καταστάσεις που δυσκολεύουν εκπαιδευτικούς – μαθητές – γονείς • Οι μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό περιβάλλον

*******************************

Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

• Τρόποι προσέγγισης και αντιμετώπισης δυσκολιών

• Το νομικό πλαίσιο •Τις δομές της Ειδικής Αγωγής αλλά και τον τρόπο να προσεγγίζουν γονείς και μαθητές ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά τους

*******************************

ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

•Θέματα που σχετίζονται με τις μεθόδους αξιολόγησης του δημιουργικού παιδιού, καθώς και με τις πικοίλες τεχνικές καλλιέργειας και ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης, • θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

*******************************

ΠΑΙΔΙ & ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ

•Τι σημαίνει όμως αυτό και πως καθορίζει η λέξη “επιθετικό” ένα παιδί;διερεύνηση της σημασίας του όρου “επιθετικότητα” και των παραγόντων (βιολογικών, ψυχολογικών και κοινωνικών) που επηρεάζουν την εκδήλωση της.

*******************************

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΓΝΊΔΙ &  ΠΑΙΓΝΊΔΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ  18 ΜΑΡΤΙΟΥ

  •Αναπτύσσει την επικοινωνίας & Από την θεωρία στην πράξη θα μάθουμε παίζοντας κι εμείς πως θα βοηθήσουμε τα παιδιά με αναπηρία να βρούνε το χώρο τους στην ομάδα της τάξης τους.

*******************************

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ  1  ΑΠΡΙΛΙΟΥ