ΝΕΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: ΕΤΟΣ 2022-2023 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ, ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ & ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

Υπάρχει δυνατότητα πραγματοποίησης των Προγραμμάτων μας:

  1. Στο Πολύτεχνο
  2. Στο σχολείο σας (Εφόσον επιθυμείτε Αποκλειστικά και μόνο για το τμήμα σας ή την τάξη σας)
  3. Σε ζωντανή μετάδοση από το χώρο του Πολύτεχνου, ενώ τα παιδιά θα είναι στις τάξεις τους  ή στο σπίτι τους με Live streaming

 

Το Πολύτεχνο είναι  ξανά κοντά σας για 23η σχολική χρονιά με τα καινούρια του εκπαιδευτικά προγράμματα, για παιδιά νηπιακής, προσχολικής και σχολικής ηλικίας από 2 έως 12 χρονών, που συνδυάζουν παιχνίδι, δημιουργικότητα  και μάθηση.

  •   Αναλαμβάνουμε : σχολικές εορτές  28ης Οκτωβρίου, 17ης Νοεμβρίου, Χριστουγέννων, Αποκριών, 25ης Μαρτίου, καλοκαιρινές γιορτές, καλοκαιρινά προγράμματα ενασχόλησης μαθητών. 
  • Τα προγράμματα μας διαμορφώνονται πάντα ανάλογα την ηλικία των παιδιών.
  • Οι παρακάτω δράσεις δεν είναι απαραίτητο ακολουθηθούν, ανά μήνα όπως εμείς τις έχουμε σχεδιάσει μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

 

 

Οκτώβριος

♦ «Καλωσορίζοντας το Φθινόπωρο»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού: ΔΥΟ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ
  • Παρουσίαση οπτικό-ακουστικού υλικού :Ο κύκλος του νερού
  • Μουσικοκινητικά παιχνίδια και χοροί
  • Κατασκευή πολύχρωμης ομπρέλας ή φθινοπωρινού κολλάζ

♦ «Διατροφή»

  • Θεατρικό Δρώμενο: Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Η πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής
  • Υγιεινά – Ανθυγιεινά προϊόντα & Κατηγορίες Τροφίμων
  • Ομαδική Κατασκευή ή ατομική Κολάζ της Μεσογειακής Διατροφής

♦ «ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ»

  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Ιστορική Αναδρομή
  • Θεατρικές Δράσεις και Παιχνίδια

 

Νοέμβριος

 

♦ «Δραματοποίηση Λαϊκών Παραμυθιών»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού: Η ΚΑΛΥΒΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ
  • Παιχνίδι ρόλων με τα παιδιά
  • Ζωγραφική απεικόνιση του παραμυθιού πριν τη δραματοποίηση

♦ «Ανακύκλωση»

  • Θεατρικό Δρώμενο: ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ
  • Παρουσίαση οπτικό-ακουστικού υλικού Για την Ανακύκλωση
  • Ομαδικά παιχνίδια με ανακυκλωμένα υλικά
  • Ομαδική ή Ατομική Κατασκευή «Το λουλούδι της ανακύκλωσης»

♦ «Παραδοσιακά Παιχνίδια – του Παλαιού Καιρού»

  • Παρουσίαση Οπτικοακουστικού Υλικού: Γνωρίζοντας τα παραδοσιακά παιχνίδια
  • Ας παίξουμε Παραδοσιακά Παιχνίδια και ας Γνωρίσουμε τα Αντικείμενα και Παιχνίδια Παλαιότερων εποχών
  • Κατασκευή «Ανεμόμυλος »

♦ «Θεατρικό Παιχνίδι & Συναισθήματα»

  • Θεατρικό Δρώμενο: ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ
  • Παρουσίαση οπτικό-ακουστικού υλικού: Για τα συναισθήματα
  • Θεατρικά Παιχνίδια: Θυμώνω, Ζηλεύω, Αγαπάω, Φοβάμαι, Λυπάμαι, Ζηλεύω, Βιώνω την απώλεια
  • Ομαδική ή Ατομική Κατασκευή «Το δέντρο των συναισθημάτων»

 

Δεκέμβριος

 

« Χριστούγεννα Παρέα με Τον Άγιο Βασίλη »

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού: Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΣΛΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΝΟΥΣ
  • Μουσικοκινητικά παιχνίδια
  • Κατασκευή Χριστουγεννιάτικης Κάρτας

♦ «Διαπολιτισμικό»

  • Θεατρικό Δρώμενο: ΈNA ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ Αμαζόνιος – Δούναβης – Γάγγης – Νείλος – Κίτρινος Ποταμός
  • Παρουσίαση οπτικό-ακουστικού υλικού: Τα Ποτάμια καθώς κυλούν μας φέρνουν σε επαφή με τους λαούς που ζουν κοντά τους
  • Ήθη και Έθιμα, Μουσικές και Χοροί από τις διαφορετικές χώρες και φυλές
  • Κατασκευή «Το δικό μου ανθρωπάκι»

 

Ιανουάριος

 

♦ «Καλωσορίζοντας  το Χειμώνα»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού: ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΙΓΚΟΥΙΝΩΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ
  • Παρουσίαση Οπτικοακουσικού Υλικού: Οι Πιγκουίνοι
  • Μουσικοκινητικά Παιχνίδια
  • Κατασκευή Χιονάνθρωπου

♦ «Οι 12 Άθλοι του Ηρακλή»

  • Θεατρικό Δρώμενο: ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Οι 12 Άθλοι του Ηρακλή
  • Θεατρικό Παιχνίδι
  • Ζωγραφική εικόνων από το θέμα

♦ «Μινωικός – Κυκλαδικός – Μυκηναϊκός Πολιτισμός »

  • Θεατρικό Δρώμενο: Ο ΜΙΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗΣ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού
  • Θεατρικό παιχνίδι
  • Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

 

Φεβρουάριος

 

♦ «Αποκριάτικο Πάρτυ»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού :ΑΠΟΚΡΙΆΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟΚΛΟΟΥΝ
  • Γαϊτανάκι Χορός
  • Μουσικοκινητικά Παιχνίδια
  • Κατασκευή Μάσκας

♦ «Γνωρίζοντας τα ζώα υπό εξαφάνιση»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού :ΤΑ ΖΩΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS !
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Για τα ζώα υπό εξαφάνιση
  • Συνθήκες διαβίωσης στο Φυσικό Περιβάλλον
  • Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

 

Μάρτιος

 

«Ήχος και ρυθμός»

  • Ασκήσεις από το σύστημα ORFF
  • Παιχνίδια Αισθητηριακά – Παιχνίδια από το σύστημα ORFF
  • Κατασκευή Μουσικού Οργάνου

♦ «Το ταξίδι του Οδυσσέα»

  • Θεατρικό Δρώμενο ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ & Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Το Ταξίδι του Οδυσσέα
  • Θεατρικά Παιχνίδια
  • Ομαδική ή Ατομική Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

♦ «ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ»

  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Ιστορική Αναδρομή
  • Θεατρικές Δράσεις και Παιχνίδια

 

Απρίλιος

 

♦ «Καλωσορίζοντας το Πάσχα»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού :ΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ
  • Μουσικοκινητικά Παιχνίδια
  • Διακόσμηση Λαμπάδας

♦ «Οι θεοί του Ολύμπου »        

  • Θεατρικό δρώμενο ΓΗ & ΟΥΡΑΝΟΣ / Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ / ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΕΣ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Οι Θεοί του Ολύμπου
  • Ομαδική ή Ατομική Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

 

   Μάιος

 

 ♦ «Η Νεραΐδα στην χώρα των λουλουδιών»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού :ΕΝΑΣ ΚΗΠΟΣ ΑΝΘΙΖΕΙ, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
  • Θεατρικό παιχνίδι «Πώς θα γίνω λουλούδι» Ομαδικά – Μουσικοκινητικά Παιχνίδια
  • Κατασκευή λουλουδένιου στεφανιού

♦ «Γνωρίζοντας τα ζώα του Αγροκτήματος»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού :Η ΜΙΚΡΗ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Γνωρίζοντας τα ζώα του Αγροκτήματος
  • Ομαδική ή Ατομική Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

♦ «Ηρωική Μυθολογία»

  • Θεατρικό Δρώμενο: Η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Η Αργοναυτική Εκστρατεία
  • Θεατρικά Παιχνίδια
  • Ομαδική ή Ατομική Ζωγραφική Εικόνων από το θέμα

 

Ιούνιος

 

«Το καλοκαίρι έρχεται παρέα με τους πειρατές»

  • Θεατρικό Δρώμενο Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΚΑΠΤΕΝ ΣΠΑΙΚ ΚΑΙ Η ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ
  • Μουσικοκινητικά Παιχνίδια & Χοροί
  • Ατομική Κατασκευή Βυθού

♦ «Ένα ταξίδι στη Μεσόγειο»

  • Δραματοποίηση Παραμυθιού: ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ
  • Παρουσίαση Οπτικό-Ακουστικού Υλικού: Ένα Οικολογικό μήνυμα για την προστασία της Θάλασσας
  • Ομαδική κατασκευή «Το κολλάζ της Μεσογείου»

 

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

 «Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ & Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ»
Βασισμένο στο μύθο του Αισώπου «Μῦς ἀρουραῖος καὶ μῦς ἀστικός»(και στα Αγγλικά)

Δυο ποντικάκια που “τρυπώνουν” ο ένας στη ζωή του αγρού και ο άλλος στη ζωή της πόλης και μας μαθαίνουν πολλά για αυτές. Πού είναι πιο ιδανικά να ζεις;

 

***************************************************************************

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

 «ΑΙΣΩΠΟΥ μύθοι, μύθοι, μύθοι….» (και στα Αγγλικά)
Ο Λαγός και η Χελώνα, Το Λιοντάρι και το Ποντίκι, Η Αλεπού και ο Πελαργός,  Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας, Το Κοράκι και η Αλεπού

Ο αρχαιότερος μυθοποιός ο Αίσωπος δίνει λαλιά στα ανθρωπόμορφα ζώα που με λαϊκή
σοφία εξιστορούν με αλληγορικό τρόπο στα παιδιά μύθους για να δουν μέσα
από τα δικά τους μάτια τις αλήθειες της ζωής.

 

***************************************************************************

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ «Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΝΟΥΣ»

-Εσύ Κουφογκαφατζή έλα κοντά. Από εσένα δεν θέλω τίποτα για τα φετινά Χριστούγεννα, μπορείς να ξεκουραστείς, είπε ο Άγιος Βασίλης. Αρκετά έχεις κάνει τόσα χρόνια. Το μόνο που θέλω να κάνεις  είναι να κλείσεις καλά την πόρτα στο ανώι γιατί μπαίνει κρύο. Εντάξει Κουφογκαφατζή;

-Ναι, εντάξει Αϊ Βασίλη να κλείσω την πόρτα στο κατώι.

– Όχι, στο ανώι Κουφογκαφατζή.  Βάλε σε παρακαλώ στο αυτί σου το χωνί για να ακούς καλύτερα. Πρέπει να κλείσεις καλά την πόρτα στο ανώι γιατί μπαίνει κρύο.

– Εντάξει! Εντάξει! το άκουσα.  Να κλείσω την πόρτα στο ανώι. Σπουδαία δουλειά θα κάνω φέτος! […] Όλα θα γίνουν όπως πάντα, είπε ο Κουφογκαφατζής, στεναχωρημένος που φέτος δεν του ζητήθηκε να  βοηθήσει στην προετοιμασία των Χριστουγέννων.Τί μου είπε, ανώι ή κατώι; Αχ! Τώρα αρχίζω και να ξεχνάω. Τι θα κάνω; ποια πόρτα να κλείσω από τις δύο; Λοιπόν το σκέφτηκα!  Θα κλείσω και τις δύο για να είμαι σίγουρος.

Ο Κουφογκαφατζής έτρεξε να κλείσει και τις δύο πόρτες. Έκλεισε την πόρτα στο ανώι και  σαν έφτασε στην πόρτα στο κατώι, της έδωσε μια… και όπως ήταν παλιά και λίγο ξεχαρβαλωμένη, έπεσε το βαρύ μεταλλικό μάνταλο και η πόρτα φράκαρε και δεν άνοιγε με τίποτα. Στην συνέχεια, σίγουρος ότι έκανε σωστά τη δουλειά του, πήγε να ξαποστάσει.

Και έτσι ο Άγιος Βασίλης κλειδώθηκε στο κατώι και κανείς δεν μπορούσε να τον βρει…

 τα Χριστούγεννα ήταν σε κίνδυνο….

Γιατί Χριστούγεννα χωρίς Αι Βασίλη γίνονται;

 

***************************************************************************

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ «Ο Βασιλιάς Ύπνος»

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ο πρίγκιπας Ύπνος που δεν ήθελε να παντρευτεί.

Η βασίλισσα μητέρα του απορεί με την απροθυμία του γιού της να βρει νύφη, στέλνει υπηκόους και ανακαλύπτει  μια νέα κοπέλα στο φτωχικό της σπίτι που <ενύσταζε> νωρίς και παρακαλούσε τον ύπνο να την περιμένει .Είναι αύτη η αγαπημένη του πρίγκιπα;  Είναι άραγε αυτό το φτωχό κορίτσι που καλεί τον πρίγκιπα Ύπνο;  Ή  οι μοίρες πλέκουν διαφορετικά την ιστορία μας ?Ένα παραμύθι  πους μας μιλάει  για το κάλεσμα της μοίρας για ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα αν το πιστέψεις