ΗΜΕΡΙΔΑ: ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ: Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ PERSPECTIVE TAKING ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΡΑΚΗ (PhD), Μέλος ΕΔΙΠ, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ Το εργαστήριο διαπραγματεύεται το θέμα της καλλιέργειας υιοθέτησης διαφορετικής οπτικής

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ :ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ & ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ)

ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΗΛΑΪΤΗ ΜΑΡΙΑ (Καθηγήτρια Μουσικοκινητικής & Θεατρικής Αγωγής) Σ αυτό το σεμινάριο θ αναζητήσουμε το σώμα μας μέσα στον

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ CARL ORFF

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΡΩΝΙΤΗΣ (ΜSc Μουσικοπαιδαγωγός)   ΚΟΣΤΟΣ: 50 ΕΥΡΏ  Η μουσικοκινητική αγωγή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης του

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ CARL ORFF (Ένα ποίημα, ένα πεζό, ένας πίνακας ζωγραφικής ή μια ασπρόμαυρη φωτογραφία μπορούν να ζωντανέψουν μουσικά, εμπλουτίζοντας το μάθημα μας.)

ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΡΩΝΙΤΗΣ (ΜSc Μουσικοπαιδαγωγός) ΚΟΣΤΟΣ 50 ΕΥΡΩ   Οι τέχνες, παρόλο που είναι γνωστό πως έχουν κοινά

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ & ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΒΕΡΑ ΒΟΡΥΛΛΑ (M.Ed.,Υποψ.Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Υπ.Περιβαλ.Εκπαίδευσης Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ανατ. Αττικής) ΚΟΣΤΟΣ 50 ΕΥΡΩ   Τι είναι η

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Από το σενάριο στη θεατρική πράξη-Πώς Προετοιμάζουμε τα Παιδιά για μια Μουσικοκινητική Παράσταση με Χορό & Τραγούδι)

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΩΓΩ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ (Καθηγήτρια Μπαλέτου, Σκηνοθέτης, Κινησιολόγος & Εκπαιδευτικός Συγγραφέας) ΚΟΣΤΟΣ 50 ΕΥΡΩ Μέσα από ένα ήδη διαμορφωμένο,

Συμμετοχή

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΜΟΥΣΙΚΟΚΙNΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ CARL ORFF: (ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΦΙΛΙΑΝΟΥ (Μουσικοπαιδαγωγός) Η διαθεματικότητα στη Μουσική Εκπαίδευση είναι μέσο ολοκληρωμένης προσέγγισης της γνώσης και δίνει τη δυνατότητα

Συμμετοχή